måndag 15 september 2008

Workshops

Nu har vår första vecka med workshops för anställda inom FFS satt fart!
Alltid lika inspirerande och roligt att träffa pedagoger från skolorna som alla är ivriga att lära sig nya tips och knep!
Veckan som gått har bjudit på Office 2007 kurs, grundkurs, uiversum i klassrummet kurs och så PIM:s uppstartskurser förstås!
Jag personligen ömmar mycket för våra nybörjare, personal runt om i organisationen som av olika skäl inte är vana vid datorer. När jag har just de kurserna känner jag att jag som pedagog kommer till min rätt! Det är även en utmaning att hitta vilken intresseingåg varje individ kan tänkas ha- vad som lockar just henne till att vilja mer!
Vi kommer att ha några fler tillfällen under höste när vi bjuder in till påfyllning för alla som vill! Intresset är stort! KUL!:-)/K

Inga kommentarer: