onsdag 21 januari 2009

Strömmande musik!




Är ett helt fantastiskt sätt att få tillgång till mängder av underbar musik världen över många resurser är dessutom fria!
Svenska Spotify är personligt och användarvänligt...om man har inloggning :-/.
Häromdagen fick jag tips om Grooveshark
av Daniek Brandell (dabra). Han ledde mig vidare till dagens eufori Blip.fm
Kan - förstås- knyta den här resursen andra web 2.0 kanaler tex Twitter.
Det jag faller för är att jag kommer igång snabbt- anger några artister jag tycker är bra och får genast förslag på 25 dj:s som har "min" musiktyp i sina spellistor.
Musiken strömmar och flödar ut i mina hörlurar finner genast mycket som jag aldrig ens visste fanns! Nya ringa på vattnet! Igen :-)/KSLI

1 kommentar:

Per Falk sa...

ojdå, tack för tipsen på nya musiktjänster! Ett outforskat område för mig.